Alla inlägg den 25 december 2015

Av Jennie - 25 december 2015 13:48

Börjar sakta men säkert att hämta mig från gårdagens julfirande. Fortfarande ont i huvudet men inte så farligt. Började med att åka upp till Jörgens syster å myste med glögg, godis och ett julbord som heter duga. Hur mycket mat som helst. Sedan kom tomten, det var så himla trevligt å mysigt.
Sedan åkte jag hem till pappa å åt lite mat å hade det trevligt. Var kul att få vara en del utav Elviras första jul. Hon var så söt i sin tomteklänning.
Fick självklart en massa paket också för jag har ju faktiskt varit snäll i år?
Fick en massa muggar av svärmor så nu kan vi bjuda på kaffe när vi har födelsedagskalas. Fick ugglesmycken och en ugglekrok, älskar dessa ugglor å börjar få en del nu. Sen fick vi en jättefin tavla på våra lilla novis? å så fick jag lite krämer å bodymist från Victorias secret. Även lite kryddor å godis blev det. Väntar även på Jörgens julklapp som inte har kommit än. Spännande ?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards